6 Mart 2015 Cuma

YSLVOLUME EFFECT FOUX CILS MASCARA

     MERHABA CANLARIM
Bugün sizlerle canım sevgilimin bana aldığı bu şahane YSL Volume Effect Faux Cıls Mascarayı tanıştırmak istedim. Daha önce ysl marka rimel veya başka bir ürünü hiç kullanmadım fakat sevgilimin sayesinde bende bu harika ürün ve markaya sahip oldum

Bu rimelin 8 rengi mevcut ama tabiki her zaman siyah renkten yanayım.Rimel de provitemin B5 ve aloe vera mevcut gözlere gerçektentakma kirpik etkisi ve büyüleyici hacim vaadediyor :)


Rimeli gerçekten çok beğendim.Biraz birbirine yapışma etkisi görebilirsiniz ama bence hiç yapıştımayan kusursuz bir rimel yok :) Kirpiklerimin uzun olmasına rağmen gerçekten biraz daha uzunluk ve dolgunluk kattığını fotoğraflarda görebilirsiniz Rengini iyi vermesi de beni çok mutlu etti :) Yanında birde kendine ait makyaj temizleme suyu mevcut ayrıca güzel bir kokusu var :) Rimeli kirpiğimi kıvırmadan uyguladım ve sonuç harika bence denemeye değer canlarım :)) 


Yazım bu kadar canlarım ben gayet memnun kaldım :) 
SİZLERI SEVİYORUMM :) ♥♥♥♥
NOT: YORUMLARINIZ ve TAVSİYELERİNİZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ:) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder